Na początek należy uzmysłowić sobie jak ważną funkcję pełni internet w życiu każdego człowieka. To właśnie internet stał się najważniejszym miejscem dystrybucji usług, gównie poprzez ich łatwą dostępność i szeroki wybór. Także promocja w dzisiejszych czasach w dużej mierze znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe firmy inwestują duże pieniądze w kampanie reklamowe w social media lub w reklamy w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W miesiącu jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też nadmienić, że nawet 70% Polaków codziennie korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona www. Wśród nich znajdziemy ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1MJjfiYYuq37KYIdgoexh1ehDpcatQ8Auu4FM_S_yUcY . Według statystyk nawet 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i nawet 51% użytkowników klika tylko w pierwszą wyszukaną stronę.
Co składa się na działania SEO?
SEO są to wszystkie działania, które mają na celu zdobycie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym eksperci, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę www. Stale podlegające zmianom algorytmy Google powinny być nieustannie monitorowane tak, żeby dobierać najbardziej korzystną strategię dla każdej strony klienta. Przede wszystkim należy zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, aby usunąć wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promowanie strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak istotne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to gwarancja większej rozpoznawalności marki, zaufania wśród klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz
Brak kometarzy